ZigaForm version 5.5.1

SUPPORT - PODPORA - HELPDESKOVÉ CENTRUM

- Poskytování supportních a servisních služeb pro všechny činnosti, řešení a produkty vyráběné nebo dodávané společností TECHNISERV IT

- Režim provozu 24/7/365

- Pokrytí ČR do 2 hodin dojezu.

- Rozsáhlý sklad servisních dílů.

- Centrální dohledové centrum

- Helpdeskový systém s podporou procesů ITIL, ISO 20000 a ISO 27000

Katalog služeb

INFRA01 - Poskytování servisu ICT infrastruktury a softwarových produktů třetích stran
- Poskytování TS-HELPDESK systém
- Dohled OnLine nad provozem hardware nebo software třetí strany.
- Servisní zajištění opravy hardware pro případ poruchy - závady
- Servisní zajištění výměny hardware pro případ poruchy - závady
- Zajištění plánované údržby hardware - maintenance hardware
- Servisní zajištění zprovoznění SW pro případ nestabilního stavu software třetí strany
- Zajištění pravidelné údržby - podpory software třetí strany dle doporučených postupů výrobce software třetí strany
SWVP02 - Poskytování supportu a servisu a garantovaného rozvoje vlastního SOFTWARE
- Poskytování TS-HELPDESK systém
- OnLine dohled nad provozem software vlastní produkce (dále jen SWVP).
- Zajištění plánované údržby SWVP - maintenance
- Servisní zajištění provozu SWVP pro případ nestabilního stavu aplikace
- Zajištění garantovaného rozvoje SWVP